Žádost o místo

Přidat žádost o místo

Barbora Hasníková

Profese: učitelka chemie a biologie

Vzdělání: Přf UPOL, Bc., Chemie pro víceoborové studium - Biologie Zaměření: SŠ, nebo 2. stupeň ZŠ Možný nástup: školní rok 2023/2024 Kontakt: email: h.baaruss@gmail.com tel.: 603 919 891 Poznámka: Aktuálně dokončuji navazující Mgr. studium, obor Učitelství biologie a chemie pro střední školy. Hledám práci na plný úvazek nejlépe v Prostějově a blízkém okolí, a to na pozici učitelky SŠ, případně na 2. stupni ZŠ.

Umím dobře anglicky (certifikát FCE - B2), trochu rusky a mám za sebou kurz první pomoci.

Během magisterského studia jsem absolvovala 2 souvislé pedagogické praxe a také praxi v rámci praktické výuky chemie v laboratoři.

Asi to bude znít jako klišé, když řeknu, že jsem od mala snila o tom stát se učitelkou, ale je to pravda. Po celou dobu mého studia jsem měla velké štěstí na skvělé učitele, se kterými jsem měla velmi kladný vztah a škola mě bavila, a to všechno mě motivovalo k tomu, že bych toto krásné povolání chtěla také jednou vykonávat.

Zatímco biologii jsem měla velmi ráda už na základní škole, lásku k chemii jsem objevila až později při studiu na vysoké. Při výběru oboru, který bych chtěla jít studovat, jsem hned věděla, že to bude biologie. Původně jsem ji chtěla studovat spolu s angličtinou, ale nakonec jsem si vybrala chemii. Nejdřív jsem to brala jako výzvu, protože jsem chemii vždy považovala za jeden z “těch těžších“ předmětů na škole, ale hned v prvním ročníku jsem si uvědomila, jak krásná tato přírodní věda je.

Jsem stále studentka, takže mé pracovní zkušenosti jsou zatím pouze ve formě praxí, ze kterých mám ale velmi pozitivní odezvy ze stran jak vedoucích učitelů, pod jejichž vedením jsem praxe vykonávala, tak i ze stran studentů. Na škole nás vedou k tomu, abychom se odklonili od běžných frontálních forem výuky a soustředili se spíše na moderní metody vyučování, jako jsou například projektové vyučování nebo badatelsky orientovaná výuka. Já jsem ovšem zastánkyní „zlaté střední cesty“. Na frontální výuce nevidím nic špatného, pokud je obohacena například o diskuzi, didaktické hry, skupinové práce atd. Zapojení moderních technologií do výuky, podle mě, také není na škodu. Obzvláště v dnešní době, kdy téměř každý má chytrý telefon a možnost připojení na internet. Využíváním moderních technologií ve výuce na školách jsem se dokonce zabývala ve své bakalářské a diplomové práci, kde jsem se zaměřila na mobilní aplikace pro automatické určování rostlin a jejich využití ve výuce biologie.

Děkuji za Váš čas a pozornost, a pokud máte na mou osobu jakékoli dotazy, jsem Vám plně k dispozici. Můžete mě kontaktovat na mé emailové adrese nebo na telefonním čísle, které přikládám.